lauantai 20. joulukuuta 2014

Nyt palaa!

Mistä tietää että tekee elämässään oikeita asioita? Mistä tietää että tekee juuri sitä mitä juuri minun kuuluu tehdä juuri nyt.

Olen ristiridassa itseni kanssa. On paljon asioita joita haluan tehdä, on paljon asioita joita tykkään tehdä. On muutama asia joita rakastan tehdä ja tehdessäni niitä koen saavani enemmän kuin mitä sillä hetkellä annan. Olen niistä tietoinen ja olen sisällyttänyt niitä elämääni. Nyt on kulunut reilut neljä kuukautta enkä ole rytmikkäästi ja intensiivisesti tehnyt, toteuttanut näitä asioita. Olen käyttänyt aikaani muihin mielekkäisiin juttuihin. Nyt kuitenkiin palaa sisällä niin rajusti että repeän.

Käyn itseni kanssa läpi jotain ... Nämä asiat ovat nousseet nyt entistä voimakkaammin pintaan. Palo on kovempi kuin koskaan. Nauttiessani toisten tekemästä musiikista palo vain yltyy ja tuska hiipii olemukseeni, joku käsittämätön kihinä, katkeruus lapsuutta kohtaan, riuduttava tuska; miksi minä en tee tuota. Minä kuulun tuohon kehykseen. Minä palan...

Tiedostan, että asiat ovat menneet niinkuin niiden kuuluu mennä. Ilman sitä kaikkea mitä olen tähän asti kokenut minä en olisi minä tässä näillä eväillä ja tällä tietoisuudella. Minun aikani koittaa kun on aika kunhan vain toimin kuten tiedän että minun täytyy vaikka kuinka olisi ristiriitainen olo. Sisäinen ääni, sydämmen ääni johtaa juuri siihen mihin täytyy jos vain toimiii niin kuin se käskee. Egon lätinät kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa...

Kaikella on aikansa ja paikkansa.

Klikkaa tästä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti